Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Bővült a Gödöllő Városért díjasok köre 2018-03-15 20:17:55 Idén dr. Nánási Éva, Fülöp Attiláné és az Opel Gaál – Gaál Autóház Kft. dolgozói kollektívája érdemelte ki az elismerést
Új jegyzője lesz Gödöllőnek 2018-01-25 16:54:11 Nánási Éva bejelentette, hogy a tavaszi országgyűlési választás után nyugdíjba vonul. Utódját pályázati úton választják ki
Felhívás: Gödöllői irodalmi díj 2013 2013-03-19 17:32:36 Május 5-ig két kategóriában várnak korábban még nem publikált, jeligés műveket a 200 ezer forint összdíjazású pályázatra
Jogszabályba ütköző jegyzői bakik 2012-09-04 14:20:31 A törvényesség őre, Nánási Éva testületi döntés nélkül rendelt el igazgatási szünetet
Menesztett polgárőr-vezető 2010-10-26 17:43:56 Kilenc év után távoznia kell az MSZP-s képviselőjelöltnek